vineri, 9 mai 2008

O2 ARENA PRAHA

Acesta este locul în care Celine Dion va concerta în Praga. Şi pentru că am să fiu şi eu acolo,vă imaginaţi cât de emoţionat o să fiu. Abia aştept să o văd cântând LIVE. În legătură cu locul în care se va desfăşura concertul, după cum vedeţi şi voi, nu prea ai ce să comentezi. Se pare că, cehii ne dau lecţii în domeniul construcţiilor. Păi, la o aşa farfurie zburătoare, cred şi eu că au invitat-o pe divă să cânte..

Despre O2 Arena, am aflat că este una dintre cele mai moderne locaţii din Europa, unde au loc tot felul de evenimente sportive, culturale, expoziţii, târguri. De asemenea, interiorul este cu adevărat impresionant. Asociaţia Europeană de Structuri Metalice a hotărât să pună O2 Arena, pe lista celor mai bune construcţii din oţel. Am postat o imagine cu adevărat impresionantă....

Niciun comentariu: