sâmbătă, 31 mai 2008

AFORISME (I)

Iisus a spus:
"Eu am venit în mijlocul acestei lumi, luând formă trupească. Dar i-am găsit pe toţi beţi, şi niciunuia nu-i era sete.
Iar sufletul meu a plâns pentru fiii oamenilor, căci ei sunt orbi în inimile lor şi nu văd că au venit în această lume goi, şi goi vor pleca din ea.
Dar acum sunt beţi, nu ai ce să le faci. Când se vor trezi însă din beţia provocată de vin, se vor căi".
Iisus a spus:"Când trupul se naşte din spirit, este o minune. Dar atunci când spiritul se naşte din trup, aceasta este minunea minunilor. Nu pot decât să mă minunez cum a putut această comoară să îşi facă sălaş în mijlocul sărăciei."

Notă:
Aforismele (cugetări, care redau într-o formă concisă şi expresivă un adevăr) preluate din Evanghelia după Toma, unul din textele descoperite la Nag Haranadi, ascuns de biserică în primele secole ale creştinismului şi redescoperit în anul 1945.

Niciun comentariu: