vineri, 2 mai 2008

LA ZOO DE 1 MAI



De Ziua Internaţională a Muncii, m-am gândit să mă duc la Zoo. Parcul de animale este foarte bine plasat, exact lângă pădure. Am stat acolo 2 ore. Nu-mi mai venea să plec....

Mă uitam la animale şi le iubeam efectiv. Pe unele, chiar le-am mângâiat printre gratii. Lamele şi caii au nişte ochi imenşi. Te cufunzi în ei efectiv. Mă reflectam în ochii lor! Ştiam că, în spatele
acelor ochi se ascunde Dumnezeu.M-am simţit minunat!

Chiar le vorbeam prin gând, telepatic.. Nu mai zic că, fiind zonă de pădure, exista o sumedenie de păsări. Era mirific! Ador toate fiinţele pentru simplul fapt că, sunt plămădite din acelaşi material ca şi mine.

Toate fiinţele sunt părticele din D-zeu. Nu am fost încântat de coliviile păsărilor răpitoare, cuştile vulpilor
- nu erau spaţioase deloc. Se vedea că nu erau bucuroase. Acum, ştiţi cum este,...,care animal adoră să fie închis? Nici unul!

Leii, tigrii, leoparzii, urşii se simţeau destul de bine, spaţiile erau amenajate corespunzător. Nu am mai fost de mult la Zoo, de mai bine de 7 ani....Mă bucur că m-am dus, având în vedere că, un bilet nu era scump - 2,5 lei pentru adulţi.
Chiar dacă era mai scump tot mă duceam.

Şi pentru că tot a venit primăvara, am să mă duc mai des la Zoo. Dacă există şi la voi Zoo, nu uitaţi să mergeţi, pentru a vă bucura de creaţia lui D-zeu.
Merită să te deconectezi vizitând, un parc zoologic...Am ataşat câteva poze făcute acolo. Sper să vă placă!

Niciun comentariu: