miercuri, 30 aprilie 2008

DE-ALE ÎNŢELEPCIUNII (X)

"A iubi este a trăi şi a trăi este a iubi. Nu poţi spune că Mă iubeşti pe Mine şi nu îi iubeşti pe semenii tăi. Cum îi iubeşti pe ceilalţi, aşa Mă iubeşti pe Mine, pentru că toţi suntem unul. Acceptă mereu această unitate."

"Caută scânteia divină în fiecare suflet. Poate să nu fie întotdeauna uşor de găsit, dar să ştii că este acolo, şi dacă o cauţi o vei găsi. Intră în armonie cu cei din jurul tău; iubirea aduce armonie, aşadar iubeşte, iubeşte, iubeşte. Cu cât mai multă iubire curge între voi, cu atât mai mare va fi pacea şi armonia simţită şi înţeleasă de cei din jurul tău, de cei care vin la tine. "

"Corpurile voastre sunt templul Meu sfânt. Prin urmare, ele trebuie să fie tratate cu iubire şi respect, pentru că acesta este un loc sfânt şi EU SUNT înăuntrul templului Meu. Înalţă-ţi conştiinţa până ce vei putea vedea acest adevăr în mod clar.Ceea ce este înăuntrul templului Meu sfânt este perfect, este în unitate, armonie şi uniune completă cu Totul în Tot."

EILEEN CADDY - God spoke to me (Dumnezeu mi-a vorbit)

Niciun comentariu: