vineri, 25 aprilie 2008

POANTELE ZILEI

Un băieţel, venit pentru prima dată la orele şcolii de Duminică, a rămas foarte surprins să-l audă pe preot spunând că D-zeu a creat totul. El l-a privit pe preot atât de mirat, încât acesta s-a oprit din predică şi l-a întrebat:" Ce se întâmplă, Johnny? Ce te frământă?"
Johnny îi spune: “Părinte, tocmai ai zis că D-zeu a creat totul – chiar aşa?” Unde scrie că D-zeu a creat trenurile, de exemplu? Eu nu am auzit niciodată de aşa ceva”.
Părintele îi răspunde: “Probabil nu ai citit Biblia foarte atent, pentru că acolo scrie că D-zeu a creat atât zburătoarele – adică şi avioanele, precum şi târâtoarele – specie în care sunt incluse şi trenurile!”

Pat i se plânge unui doctor că-l dor ochii. După o scurtă consultaţie, doctorul îi sugerează să-şi clătească ochii în fiecare dimineaţă cu wisky.
O săptămână mai târziu, Pat revine la control şi doctorul îl întreabă cum se simte:” Mi-ai urmat sfatul?”
Pat se scuză: “ Doctore, am încercat. Îmi pare rău, dar se pare că nu pot ridica paharul mai sus de gură! ”

Niciun comentariu: