miercuri, 16 aprilie 2008

1,2,3,…, INCONŞTIENŢI

Într-un articol anterior intitulat - Despre sănătatea trupească şi sufletească, am scos în evidenţă cât de inconştienţi suntem cu toţii atunci când, ne autodistrugem singuri. Nici acum, nu stăm bine la acest capitol, având în vedere că spitalele sunt pline de oameni suferinzi.
Ei bine, în acest articol, avem de-a face cu mai multe tipuri de inconştienţă şi din păcate pentru noi, fenomenul este prezent peste tot. Tot îmi vine să spun,…,gradul de prostie….Însă, nu-mi place să folosesc astfel de expresii pentru că nu ajută deloc pe nimeni. Oamenii nu sunt proşti,…,sunt doar inconştienţi! Am mai spus-o şi cu altă ocazie. Am tot vorbit de trezire, de atenţie, de conştientizare…Însă, uneori mă întreb dacă se prinde ceva de noi….De mine, ceva s-a prins,.., nu ştiu la voi, dragii mei prieteni. Şi acum mai am de lucrat cu mine însumi. Ideea este că, atunci când nu mai întrezărim nicio lumină la capătul tunelului, mulţi dintre noi ne lăsăm păgubaşi.
Materialul de mai jos, scot în evidenţă inconştienţa umană. O să mă întrebaţi de ce am intitulat sugestiv articolul - 1,2,3,…., INCONŞTIENŢI! Păi, voi credeţi că, dacă avem un material cu un alcoolic înseamnă că este vorba doar acesta? Nu! Nici pe departe…
Ciudat! Românii şi nu numai, se distrează pe seama altora pe cinste…Să ajungi în halul acela, înseamnă că trebuie să ai o problemă gravă. Am uitat însă să spun, că nouă ne plac show-urile!
Mi-am adus aminte de o întâmplare reală la care am fost părtaş într-un mijloc de transport. Am şi postat pe blog acea poveste tristă, a unei fete cu un handicap (a se revedea – Pildele vieţii).
Să nu credeţi că dacă, imaginile înregistrate sunt de la ţară, asta înseamnă că la oraş aşa ceva nu se întâmplă…Nici pe departe! Lumea se distrează în voie pe seama altora aflaţi în suferinţă.. Să nu îmi spuneţi că voi nu v-aţi distrat niciodată că nu vă cred…..
Sunt multe de spus! Viitorul articol mi-ar plăcea să sune ceva de genul: 1,2,3,…,CONŞTIENŢI. Ce bine-ar fi! Atât pentru astăzi…

Niciun comentariu: