vineri, 25 aprilie 2008

DE-ALE ÎNŢELEPCIUNII (V)

" Omul matur face ce vrea el, nu-l interesează ce spun ceilalţi, care e părerea lor. El nu umblă după respectabilitate, după prestigiu; nu-şi bate capul cu onoarea. Îşi trăieşte propria viaţă - o trăieşte cu orice preţ. Este oricând gata să sacrifice totul, în afară de un singur lucru - libertatea."

"Fii adevărat, autentic. Uneori îţi va fi greu să fii autentic, va fi dureros. Să fii fals e simplu, e convenabil şi e comod."

"Omul devine matur în clipa în care încetează să mai aibă nevoie de iubire şi începe el să iubească."

"Omul matur nu comite niciodată aceeaşi greşeală de două ori."

"Să faci totul în mod creator, să transformi răul în bine - asta numesc eu arta de a trăi."

OSHO - MATURITATEA

4 comentarii:

james crissilv spunea...

omul matur este cel care se constientizeaza pe sine.
o zi minunata iti doresc

Cristian spunea...

@james crissilv
Asa este! De unde sti? :) O zi buna si tie...

Anonim spunea...

n-am idee cine ,cine ,ce si cum ai aterizat la mine azi....
dar sarbatori fericite si tie...
si cat am citit asa in graba mi-a placut...
esti dulce...
pup.....

Cristian spunea...

@sladurana
Desi nimic nu este intamplator,...,ei bine, cred ca am venit din cosmos!Un mic extraterestru!:)Multumesc pentru aprecieri!Te mai invit pe la mine cu mult drag atunci cand ai timp!Paste fericit!PA!:)