marți, 29 aprilie 2008

DE-ALE ÎNŢELEPCIUNII (IX)

"EU SUNT întotdeauna acolo, la fel ca respiraţia care îţi menţine trupul viu.
Fii conştient de Mine tot timpul.
EU SUNT forţa vitală din fiinţa ta.
EU SUNT viaţa."

"Vezi mâna Mea în tot ce se întâmplă; nu te teme de nimic. Iubirea perfectă alungă orice teamă. Lasă iubirea Mea să curgă prin tine. Înţelege nevoile fiecărui suflet şi răspunde-le fără ezitare."

"Iubirea deschide toate uşile, indiferent cât de bine ar fi închise, indiferent cât de ruginite de nefolosinţă. Treaba ta este să aduci unitate şi armonie, să deschizi toate acele uşi care au fost închise mult timp. Fii răbdător şi tolerant. Deschideţi inima tot timpul. Iubire, iubire, iubire."

"Odihneşte-te în iubirea Mea. Lasă iubirea Mea să vindece, pentu că este ca un balsam pentru suflet.Pentru a spune că Mă iubeşti, tu trebuie să iubeşti toată umanitatea, pentru că EU SUNT toate lucrurile, EU SUNT în toţi oamenii."

"Înlăuntrul fiinţei tale mă ţii pe Mine, Domnul Dumnezeul tău. Acesta este un gând aproape incredibil. Opreşte-te un moment şi chibzueşte la el. Tu ai viaţă înlăuntrul tău şi EU SUNT viaţă. Tu ai iubire înlăuntrul tău şi EU SUNT iubire. Tu ai Spirit înlăuntrul tău şi EU SUNT Spirit. Totul este înlăuntrul tău - tu ca individ. Prin urmare, EU SUNT înlăuntrul fiecărui individ. Prin urmare, tu eşti una cu Mine şi una cu semenii tăi, pentru că EU SUNT înlăuntrul fiecărui suflet viu şi toate sufletele sunt vii."

EILEEN CADDY - God Spoke to Me (carte publicată prima dată în 1971)
*Ador această carte, efectiv te copleşeşte când o citeşti.Te răvăşeşte în interior. Cum poţi să nu te îndrăgosteşti de D-zeu şi să nu îl ai în inima ta tot timpul? Este imposibil! Este prietenul meu intim, este părintele Suprem care mă iubeşte necondiţionat, care mă sprijină în toate lucrurile pe care le fac, este parte din mine efectiv..Când vom conştientiza cu toţii acest lucru?

2 comentarii:

james crissilv spunea...

frumos si de suflet.
o zi minunata iti doresc

Cristian spunea...

@james crissilv
Multumesc pentru apreciere!Daca ai inteles mesajul meu atunci totul este perfect. Toti mergem din perfect in mai perfect..O zi buna si tie!