sâmbătă, 13 septembrie 2008

CELE DOUĂ LEGI UNIVERSALE (Partea I)

Lucrurile sunt cât se poate de clare. Când spun acest lucru mă refer la faptul că Universul, este guvernat de două legi universale (Faci bine,..,bine găseşti. Faci rău,.....,rău găseşti).

Aici bineînţeles, nu mă refer la ”pedeapsa” dată de Dumnezeu. Din păcate, după două mii de ani, omenirea continuă să creadă că DUMNEZEU guvernează Universul şi dă pedepse atunci când nu suntem cuminţi şi păcătuim.

Această strategie, impusă de societate, este atât de subtilă încât ”feeling-ul” nostru dispare cu desăvârşire.

Este foarte uşor să iei de-a gata totul. Este simplu şi convenabil! Mulţi dintre noi gândim:”Dacă alţii ne dau soluţii, informaţii cu privire la problemele existenţiale, ce sens are să mai explorăm, să căutăm singuri?”

Oamenii, sunt telighidaţi de societate foarte subtil. Nici măcar nu-şi dau seama că în spatele bunăvoinţei, a ideii de a ajuta, de a oferii soluţii, există manipulare. De când se ştie, omenirea a fost manipulată.

Guvernele lumii, toate instituţiile statului oferă pe tavă soluţii. Din păcate, foarte multe soluţii au ca scop, satisfacerea propriilor interese ale guvernanţilor. Miniştrii, preşedinţii, directorii de companii, oferă populaţiei
o SIGURANŢĂ FALSĂ. De fapt, ea nu există şi nici nu va exista vreodată. Dacă eşti condiţionat până în măduva oaselor, cu siguranţă că nu vei vedea acest lucru.

Acum, sincer să fiu, oamenii care se prind de vrăjeală sunt destul de puţini. Cine să se mai gândească că de fapt conducătorii noştri ne manipulează? Când ai acasă 3-4 copii îţi mai arde de spiritualitate? Bineînţeles că nu! Te vei gândi ce vei pune pe masă a doua zi copiilor ……

Omul din disperare, a ajuns să muşte din orice minciună. Recunosc că minciuna este precum un analgezic, un drog….Din păcate, ne plac ”drogurile”, minciunile, spuse de aleşii noştrii, care pretind că ne apără şi ne sprijină.
Cele două legi universale, sunt cât se poate de clare. Legea cauzei şi a efectului funcţionează de când lumea. Ceea ce semănăm aia culegem….

Nu întâmplător există binele şi răul, energiile negative şi pozitive. Acestea sunt cele două extreme în care se ”scaldă” umanitatea. Cele două extreme aparţin identificării cu lumea materială. Ele aduc suferinţă în final. Foarte puţini oameni stau la mijloc…..Exemplu: Cineva mă face fericit pentru că îmi spune că mă iubeşte, îmi face cadouri, etc. Acest lucru, peste câţiva ani este posibil să nu mai fie valabil. Persoana respectivă se schimbă, nu-mi mai spune că mă iubeşte atât de des ca la început, este mai rece faţă de mine, nu mai comunică aşa cum o făcea la început…..În final, apare nefericirea. Exemplele pot continua.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mie-mi place sa caut,sa invat si incerc sa nu ma las manipulata.Cred ca reusesc.
Ma intreb cum de nu-si dau seama oamenii ca manipulareexista pana si intro banala reclama?

Cristian spunea...

@g1b2i3
Foarte bine!Sinele tău divin îţi atrage atenţia...:)Mă bucur pentru tine. Manipularea există....Din păcate,oamenii sunt atraşi de forme, culori, ambalaje, gust(în această categorie intră majoritatea dulciurilor pline cu E-uri dar şi conservanţi, aditivi alimentari).Nu mai pun la socoteală faptul că, firma Coca-Cola,reprezintă o adevărată ”bombă” împotriva sănătăţii individului.Hugs!:)