sâmbătă, 4 octombrie 2008

DE VORBĂ CU DOREEN VIRTUE, PH.D (Partea I)

Cu cât vorbesc cu îngerii mei mai des, cu atât învăţ mai mult. Iată zece lecţii pe care aceştia m-au învăţat şi prin care mi-au schimbat viaţa:

1. Trăieşte în integritate. Îngerii mi-au spus: „Petrece-ţi timpul făcând activităţi care se potrivesc cu cele mai înalte intenţii ale tale. Renunţă la lucrurile pe care intuiţia ta te îndeamnă să renunţi”.

2. Nu există decât ACUM. „Eşti complet şi întreg acum. Nu-ţi arunca ochii asupra a ceea ce-ti poate aduce ziua de mâine – asta ar implica că eşti imperfect sau iţi lipseşte ceva acum, şi că vei fi complet atunci când ceva exterior apare în viaţa ta într-un viitor.” Când îngerii mi-au spus acestea, am realizat că eu trăiam pentru viitor. Mă concentram pe ceea ce ziua de mâine mi-ar putea aduce, şi nu pe binecuvântările din prezent.

3. Tot conflictul este în interiorul minţii tale. „Orice conflict pe care îl vezi sau îl experimentezi în lumea exterioară este o proiecţie a egoului tău. În realitate, lumea este în pace şi tu îţi proiectezi frica de pace asupra lumii. Tu nu vrei să-ţi rezolvi conflictul interior, dar vrei să-l îndepărtezi de tine. Aşa că-l proiectezi asupra altor oameni şi crezi că „ei” sunt cei care îţi cauzează disconfortul”.

4. Purifică-ţi dieta. „Toată hrana are vibraţie şi tu vrei să vibrezi la fel de înalt şi de fin cu frecvenţa la care rezonezi. Hrăneşte-te cu fructe şi legume proaspete, nuci şi cereale integrale, deoarece au cele mai înalte frecvenţe vibraţionale. Şi aminteşte-ţi că esenţa tuturor alimentelor pe care le mănânci te afectează mult timp după ce mâncarea se digeră.”

5. Nu da pentru a primi. „Renunţă la a mai planifica rezultatele pe care le aştepţi ca urmare a ceea ce dăruieşti. Vei primi rezultate pentru că ai dăruit; aceasta este o lege universală. Dar nu depinde de tine felul în care cauza şi efectul vor circula. În plus, dacă vei aştepta ceva în schimb, n-ai oferit în realitate nimic. În schimb, reţii darul în conştiinţa ta, aşteptând să primeşti ceva înainte ca tu sa-l eliberezi complet.” Încă o dată, m-am simţit jenată în timp ce îngerii vedeau în străfundurile sufletului meu. Ştiau că sunt o persoană generoasă. Totuşi, trebuia să recunosc că dăruiam uneori cu dorinţa de a primi ceva în schimb. Cu o încredere totală în îngerii mei, am decis să renunţ la toate legăturile ataşate de darurile mele pentru ceilalţi.

Niciun comentariu: