marți, 1 iulie 2008

ÎN PREMIERĂ PE BLOG, CELINE DION LIVE ÎN PRAGA (CEHIA) - O2 ARENA

V-aţi imaginat vreodată să o vedeţi pe Celine Dion cântând live? Ei bine, subsemnatul, a avut şansa să o vadă cântând live în Praga, pe scena unei clădiri imense din oţel - O2 ARENA. Visul meu din adolescenţă s-a împlinit. Am rămas profund surprins de capacităţile artistei. Pur şi simplu am rămas fără "grai". Toată tehnologia din jurul ei, scena, dansatorii....Chiar şi acum, după câteva zile de la marele eveniment din Cehia, nu mi-am revenit total. Parcă am visat, iar visul a dispărut dintr-o dată...Imaginile înregistrate în premieră cu aparatul de fotografiat, spun totul. Am suprins câteva momente din spectacol întrucât nu am putut înregistra chiar totul (trebuia să mă şi desfăşor, să dansez şi să o aplaud pe Celine).Concertul a ţinut o oră şi patruzeci de minute.
Celine interpretând melodia "I drove all night"

Celine interpretând melodia "Taking chances"

Celine interpretând melodia "The power of love"

Celine interpretând melodia "To love you more"

Celine interpretând melodia "All by myself"

Celine interpretând melodia "Fade away"

Celine interpretând melodia " My love"

Celine interpretând melodiile "Man's world", "Love can move mountains"

Celine interpretând melodia "River deep, mountain high"

Partea finală a concertului

Niciun comentariu: