marți, 2 decembrie 2008

HITUL ZILEI (LEONA LEWIS - RUN) LIVE

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt sincer,am descoperit-o recent, aceasta melodie imi place tare mult, deoarece nu am reusit sa-mi postez melodii din yotube, te-as ruga sa ma ajuti! multumesc anticipat

Cristian spunea...

@Paul
Sinceritatea este o calitate a inimii ...Melodia nu a fost lansată de mult timp de către Leona.Hai să-ţi spun cum trebuie să faci...
Intri pe you tube şi acolo găseşti melodiile...Copiezi codul HTML din Embed şi îl postezi la tine în blog atunci când redactezi un articol, muzică, etc...Ceea ce ai copiat de pe you tube se trece în editaţi HTML.Succes!Un început de săptămână liniştit...:)

Anonim spunea...

Mersi Cristian,am sa incerc la noapte acum am mult de lucru. Inca ceva, mi-am schimbat adresa: http://unchiesul.blogspot.com

Cristian spunea...

@Paul
Spor la trabă Paul...:)De ce ţi-ai schimbat adresa? Sper că ai avut motive serioase.O seară bună.PA!:)