luni, 22 decembrie 2008

GUVERNUL (Partea a II a)

De exemplu, domnul Mircea Geoană, se pricepe cel mai bine să prostească poporul. Exemplele pot continua….Chiar mă uitam la televizor zilele acestea şi am văzut nemulţumirea oamenilor care şi-au pierdut copii în revoluţie….Săracul domn Ion Iliescu - a primit monede în cap, iar oamenii de la SPP, erau să-i mute ochelarii de pe nas……..

Astăzi 22 decembrie 2008,
d-nul Iliescu a fost trântit la pământ de către un bătrânel în timpul comemorării martirilor revoluţiei din decembrie 1989.
Sincer să fiu, nu aprob astfel de manifestări publice. Se pare că unii dintre noi, din cauza suferinţei, nu ne mai putem abţine….

Maestrul continuă:”Gândeşte-te la ultimii cinci mii de ani. Poţi concepe că, dacă nu ar fi existat guverne, lucrurile ar fi şi mai rele decât sunt deja? În ce sens? În trei mii de ani au avut loc cinci mii de războaie. Crezi că ar fi avut loc şi mai multe războaie fără vreun guvern – ar fi fost posibil şi mai mult haos, şi mai multe crime?”

Nu-mi vine să cred că timp de trei mii de ani, omenirea nu a învăţat nimic. Şabloanele nu pot fi schimbate peste noapte. Ce ne-am face dacă nu am avea un guvern care să ne reprezinte interesele, să ne protejeze, să ne ţină sub control? Am deveni cu toţii nişte animale dezlănţuite! Haosul s-ar instala în toată lumea. Nu ne-am mai simţi îngrădiţi să ne exprimăm.

Din păcate, această planetă minunată, nu poate să ne ofere un loc paşnic şi sigur pentru supravieţuire.
Motivul? Fiinţa umană nu ştie să aibă o limită. Maestrul continuă:“Ce au făcut aceste guverne? Nu au făcut altceva pentru oameni decât să-i exploateze, să le exploateze teama.”

Această fiinţă iluminată nu se ascunde deloc după degete. Loveşte în politicieni, cu cuvinte dure. Însă, nu cu răutate bineînţeles. De fapt, îi pot spune maestrului că ştiam şi noi aceste lucruri. Libertatea oferită de politicieni este o iluzie. Atâta timp cât încă mai construim arme de distrugere în masă, avem graniţe, nu putem vorbi de libertate. Adevărata libertate, unică şi inviolabilă este cea care ţine de sinele nostru. Adevărata libertate este în inima noastră. Atât pentru astăzi…..

2 comentarii:

Paul spunea...

Cristian! Ti-as pune o intrebare, cati politicieni ajunsi la guvernare nu ne-au mintit pana acum?
Geoana, m-a amagit si pe mine dar,pe langa el,multi altii!
Sarbatorile care bat la poarta casei noastre sa-ti aduca bucuria nasterii Domnului nostru Isus si Binecuvantarea sa!
Craciun Fericit!

Cristian spunea...

@Paul
Toţi ne-au minţit din păcate Paul.Acesta este şi motivul pentru care nu m-am dus la vot pe 30 noiembrie.M-am uitat ieri la televizor şi am văzut noua clasă politică.Sunt multe chipuri dubioase pe acolo. Pe unul dintre miniştrii l-am cunoscut personal acum câţiva ani în urmă. Domnul respectiv, este un şmecher de înaltă clasă.Nu-mi vine să cred că acum este ministru.....Îţi doresc şi ţie Crăciun Fericit!Această minunată sărbătoare ne introduce în lumea basmelor şi poveştilor.Nu lăsa niciodată să moară copilul din tine....PA!:)