sâmbătă, 1 august 2009

ÎN CONCEDIU LA BĂILE HERCULANE (Partea I)


Vedere din interiorul ştrandului termal

Ador acest strand termal.Mai vreau să mă scald acolo!

Izvor termo - sulfuros

Râul Cerna

Băi termale cu apă caldă lângă Hotel Roman ( m-am scăldat în aceste băi binefăcătoare pentru organism tip de 4 zile în jurul orei 21.30)


Vedere de ansamblu - Hotel Roman

Vedere de la balconul Hotelului Roman (etajul 9)

Ieri am venit de la Băile Herculane. Niciodată nu am mai fost acolo.Dacă îţi place muntele şi aerul curat, băile termale şi cele sulfuroase, o mică vacanţă este tot ce ai nevoie. Staţiunea este aproape o ruină....Cu toate acestea, comorile care sunt ascunse acolo sunt de nepreţuit. Iată câteva imagini superbe....

4 comentarii:

Dan spunea...

Orasul este frumos, sunt ceva cladirii mai neingrijite dar o sa fie mai bine in anii urmatori.
Blog al orasului www.baile-herculane.ro

Cristian spunea...

@Dan
Ştiu Dan!Chiar am să postez câteva imagini cu clădirile aflate în paragină.O staţiune superbă lasată la mila timpului.Îi recomand d-nei Elena Udrea să viziteze staţiunea Băile Herculane pentru a o salva...Mulţumesc pentru vizită Dan.Pe curând!:)

Anonim spunea...

Hello there, just was alert to your blog via Google, and found that it's truly informative. I am going to watch out for brussels. I will be grateful for those who proceed this in future. Lots of other people might be benefited out of your writing. Cheers!
My site :: Cazare online

Cristian spunea...

@ Anonim
Thank you! Wish you a wonderful day.:)