vineri, 27 februarie 2009

SONIA CHOQUETTE - UN MAESTRU FASCINANT (Partea I)

De când am descoperit-o pe Sonia, simt o pace extraordinară în inima mea. O bucurie fără margini mi-a invadat fiinţa. Nu mai auzisem până acum de Sonia. Ieri, tatăl meu a cumpărat o carte superbă: "Răspunsul este simplu....Iubeşte-te pe tine însuţi."

A venit ieri pe la ora 22.00 la mine în cameră şi mi-a arătat cartea. Astăzi, am citit câteva pasaje din carte şi sufletul meu a început să vibreze de bucurie.

M-am uitat pe spatele cărţii şi am văzut o poză mică cu chipul Soniei. Un chip angelic,.., un înger în adevăratul sens al cuvântului. Aşa că m-am apucat să o caut pe internet. Am descoperit lucruri fascinante despre acest suflet divin. Nu mi-a venit să cred că este şi doctor în metafizică….Ador chipul ei angelic. Pur şi simplu când o privesc, inima mea se bucură.

Atunci când o să am o zi mai grea, o să mă uit la chipul ei ca să-mi readuc aminte cine sunt în realitate. Am
glumit…. Mă simt foarte apropiat de ea chiar dacă nu o cunosc personal. Am impresia că o cunosc de-o veşnicie.

Sonia, scrie în cartea ei: „Mintea egotică adoră să facă liste interminabile cu obiective care trebuie îndeplite, care creează o presiune a obligaţiei şi te invită direct la eşec. Oricât de bune ar fi intenţiile tale, viaţa se manifestă întotdeauna în valuri de energie, care îţi aduc tot felul de surprize. Spiritul preferă întotdeauna simplitatea. De aceea, este suficient să îţi stabileşti o singură prioritate importantă pentru ziua care începe şi să urmăreşti să ţi-o îndeplineşti pentru ca spiritul tău să se simtă fericit. Ori de câte ori îţi închei ziua cu un sentiment de recunoştinţă, simţi o stare de putere interioară. Atitu
dinea ego-ului este întotdeauna opusă: indiferent de rezultatele obţinute, el nu se simte niciodată satisfăcut, pentru că întotdeauna îşi doreşte mai mult.”

Un om fascinant, un maestru de la care avem atât de multe de învăţat. Priviţi materialul video postat şi ascultaţi-o….Este imposibil să nu vă atragă fiinţa ei!


Notă:Sonia Choquette este o autoare de renume mondial, o povestitoare minunată, o vindecătoare la nivel energetic şi un maestru spiritual care lucrează cu ajutorul intuiţiei.
Este vestită la nivel internaţional pentru sfaturile ei, pentru înţelepciunea şi pentru capacitatea ei de a vindeca sufletul. Este autoarea mai multor bestseller-uri, printre care se numără: Jurnalul unei clarvăzătoare, Întreabă-ţi ghizii şi Ai încredere în propriile instincte, precum şi a multor programe audio şi cărţi divinatorii.

Sonia a absolvit Universitatea din Denver şi Universitatea Sorbonne din Paris. A obţinut diploma de doctor în metafizică de la Institutul American pentru Teologie Holistică. Locuieşte împreună cu familia ei în Chicago.
Mai multe informaţii:http://www.soniachoquette.com/

Niciun comentariu: