luni, 16 iunie 2008

DE-ALE ÎNŢELEPCIUNII (XXIII)

"Eu sunt Suprema Stare de A Fi. Adică, Eu sunt atât fiinţa Supremă cât şi starea de a fi.
Eu nu sunt rezultatul unui proces. Eu sunt Procesul Însuşi. Eu sunt Creatorul şi eu sunt Procesul prin care Eu sunt creat.
Tot ceea ce vezi în cer şi pe pământ este Eu, care este creat. Procesul de Creaţie nu se termină niciodată. El nu e niciodată complet. Eu nu sunt niciodată "încheiat". Totul este energie, în mişcare. Voi sunteţi cea mai înaltă emoţie a lui Dumnezeu."

"Nimeni nu face nimic nelaloculul lui, dacă se ia în considerare modelul său despre lume. Eu vă iubesc întotdeauna - în toate modurile, pe toate căile, în toate felurile. Nu există vreun "fel" în care voi să fiţi şi care M-ar putea face să nu vă iubesc.
Nu fi trist. Fii fericit să observi ceea ce este adevărat şi fii bucuros de decizia ta de a trăi un nou adevăr.
Pentru că Dumnezeu este lucrare în desfăşurare, şi tot aşa eşti şi tu. Şi aminteşte-ţi întotdeauna că: Dacă tu te-ai vedea aşa cum te vede Dumnezeu, ai zâmbi cu gura până la urechi. Duceţi-vă acum şi vedeţi-vă unul pe altul Cum Sunteţi Voi cu Adevărat. Observaţi. Observaţi. Observaţi."

NEALE DONALD WALSCH - Conversaţii cu Dumnezeu, Vol.III

Niciun comentariu: