luni, 5 ianuarie 2009

ÎN ORADEA DE REVELION







Oradea este un oraş superb....

8 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos!! :X anul asta din pacate nu am reusit sa vad artificiile din piata revolutiei - eram prea departe.

Cristian spunea...

@Alina
Îmi pare rău Alinuş că nu ai văzut artificiile din Piaţa Revoluţiei.Poate anul acesta lucrurile vor sta altfel.Mi-a plăcut Oradea...Este un oraş mult mai dezvoltat decât Braşovul.Un început de săptămână liniştit.Hugs!:)

Anonim spunea...

La multi ani si un an nou minunat iti doresc

Cristian spunea...

@jamescrissilv.ro
Mulţumesc din suflet pentru urări.La mulţi ani şi ţie...Şi nu uita de creşterea ta spirituală care este cea mai importantă!:)O zi minunată.

pescarusul argintiu spunea...

Niste imagini pline de dinamism, chiar daca se poate intui gerul napraznic, ce-a incremenit ploaia magica de artificii :)
Ai petrecut frumos in Oradea, inspirata alegere!
LA MULTI ANI cu multe impliniri si bogatii spirituale!

Cristian spunea...

@Pescăruşul argintiu
Mulţumesc pentru cele scrise suflet iubit.Într-adevăr, a fost frumos în Oradea, chiar dacă am îngheţat de frig aşteptând ora 24.00...:)LA MULŢI ANI şi ţie îngeraş!O săptămână liniştită în continuare...Pupici!:)

starsgates spunea...

:)Cristian, mă bucur mult că ţi-a plăcut Oradea.
Sincer, niciodată n-am rămas de Revelion la Oradea.:)
La mulţi ani.:)

Cristian spunea...

@starsgates
Dacă ai cumva prieteni în Oradea, nu rata şansa să petreci Revelionul acolo...:)Mulţumesc pentru urări prietenă dragă...Un început de an liniştit. La mulţi ani!:)