joi, 25 martie 2010

LUMEA VĂZUTĂ PRIN OCHII UNEI BUBURUZE





2 comentarii:

Elena spunea...

Stii,Cristian,vazand atata frumusete,am avut aceeasi senzatie pe care am avut-o privindu-te pe tine zambind! Multa ,multa lumina si vitalitate! VIATA!Si eu privind cu incantare si bucurie ,gaza,om,ramuri inverzite .Unde gasesti aceste imagini care iti taie respiratia?Multumesc pentru faptul ca ma faci sa ma infior in fata acestei lumi de vis!

Cristian spunea...

@Elena
Mulţumesc scumpa mea prietenă!Acum zâmbesc şi ochii îmi sunt mari şi luminoşi.Bănuiesc că simţi energia cum se propagă până la tine...:)Viaţa este sfântă, eternă...Numai cine nu a gustat din cupa vieţii poate să spună că aceasta nu este sfântă.Cel mai frumos Dar oferit de Creator nouă, tuturor, este Viaţa. Să o preţuim şi să ne bucurăm de ea.De la mic la mare, totul este Divin!Creatorul se află peste tot.Într-o buburuză....:)Să ne bucurăm de primăvară împreună cu toate câte există.Pupici!:)