duminică, 6 iulie 2014

NU MĂ SUBESTIMA...

Comentariu:

Nu mă subestima! Orgoliu? Mândrie? Ce poate să însemne? Când suntem prea orgolioși putem greșii enorm....Uneori doar avem impresia că știm mai multe decât spunem, gândim mai mult decât zicem și observăm mai mult decât ne dăm seama. 
De fapt cred că mintea mereu ne bagă în cap toate prostiile ca să distrugem tot ce este frumos în viața noastră. 

Doar egoul se simte bine când spune: ,,Nu mă subestima!,, Inima nu spune niciodată asta....Ea nu poate să fie superioară nimănui. Nu are curajul să spună: ,,Nu mă subestima!,, 

Acceptă și bune și rele...Este blândă, iubitoare și sinceră. Doar mintea are pretenții, doar ea cere să nu fie subestimată. Nu ține cont de nimic. Are tendința să calce în picioare totul.....Mintea nu știe să iubească. Nu dă doi bani pe iubire. Aceasta pretinde și se impune cu afirmații de genul: ,,Nu mă subestima!,, Inima mereu va lăsa de la ea și va continua să iubească.....

Niciun comentariu: