joi, 24 iunie 2010

GĂRGĂRIŢA SFÂNTĂ



Această mică buburuză a intrat în camera mea.....După cum ştiţi, există mai multe specii de buburuze (gărgăriţe). Aceasta este mai altfel.....:) Am luat-o în palmă, am binecuvântat-o şi i-am redat libertatea. Mică dar sfântă! De ce sfântă? Pentru că şi în ea există Dumnezeu. Totul este divin şi sfânt!

24 de comentarii:

Andrei spunea...

Ai o leapsa la mine pe blog :)

Cristian spunea...

@Andrei
Mulţumesc...Faină leapsă!:)

Andrei spunea...

Astept sa o completezi si tu :)

Cristian spunea...

@Andrei
Tocmai mă străduiesc să o completez...:)

nykole spunea...

orice fiinta e sfanta...si-apoi daca ne privim pe noi insine din inalturile cerului suntem mici...si totusi Dumnezeu nu ne striveste...

Cristian spunea...

@nykole
Nu ne striveşte Nykole pentru că suntem părticele din Creator.Cu toţii formăm Întregul! Tot ce există este sfânt.Pupici!:)

nykole spunea...

ai dreptate, Cristi!
zi senina!:*:*

Cristian spunea...

@nykole
Mulţumesc!O zi senină şi ţie chiar dacă afară plouă....:)Hugs from Cristian!

nykole spunea...

la mine nu a plouat :P deci am fost mai norocoasa!:)

hugs!:*

Cristian spunea...

@nykole
Off...Aşa nu mă mai joc! Fac grevă...
Pupici!:)

nykole spunea...

si acum tot soare e!;;)
zi senina, Cristi!

Cristian spunea...

@nykole
Fac în continuare grevă...La mine este urât!:)

nykole spunea...

se adunara si aici cativa norisori, dar totusi e soare...
trimit de aici cateva raze ;)

Cristian spunea...

@nykole
Off....Eşti sigură că stai în România?:)Acum când îţi scriu, a ieşit soarele pentru câteva minute. Mesajul tău a ajuns la destinatar.Mulţumesc din suflet!Pupici de la Cris!:)

nykole spunea...

vorba cantecului "casa mea e un loc cu soare mult, unde oamenilor le mai pasa..."...si da stau in Romania :P
ma bucur daca razele au ajuns la tine :) mai trimit si azi ca soarele straluceste nestingherit ;))

zi senina, Cristi!

Cristian spunea...

@nykole
Uite că îmi pasă...:)Soare, lumină...Astăzi este mai multă lumină afară. A ieşit şi soarele...Confirm primirea mesajului tău.Ai reuşit să goneşti norii de pe cer...Pupici!:)

nykole spunea...

week-end senin!:*:*

Cristian spunea...

@nykole
Vai de mine Nykole....După ora 18.00 a turnat cu găleata la Braşov.Tocmai veneam de la cumpărături şi a trebuit să mă ascund după un nuc....Noroc cu nucul!Please, fă o vrajă să nu plouă şi mâine...Pupici!:))

nykole spunea...

hocus pocus preparatus!! :))
sper ca n-am gresit vraja :)))

Cristian spunea...

@nykole
Tot mai plouă....Ce ne facem? De fapt plouă de ieri!:)Soarele este scump la vedere...Hugs!:)

nykole spunea...

cred ca nu spusei si numele orasului...si ramasa vremea frumoasa doar in Craiova :D

Cristian spunea...

@nykole
Păi da,..., soare, spectacol...:)Sunt convins că te-ai simţit excelent în week-end.Să nu îmi spui că şi Duminică ai scăpat de precipitaţii....La mine a plouat cu găleata...Un început de săptămână liniştit!:)

nykole spunea...

nu iti spun ca a fost soare. nu iti spun ca am fost si la gratar :D
sper sa nu mai ploua nici la voi. sa nu aveti probleme cu apa...

o saptamana reusita!

Cristian spunea...

@nykole
Te-ai distrat grozav...Felicitări! Acum este soare...Pupici!:)