luni, 31 decembrie 2018

LA MULȚI ANI, 2019!



Și pentru că ne mai despart câteva ore până la sfârșitul acestui an, vreau să mulțumesc tuturor celor care mi-au dat imboldul de a merge mai departe, atunci când credeam că nu am să reușesc. Mulțumesc lui Dumnezeu pentru fiecare respirație, răsărit de soare, de fiecare strop de ploaie, de ninsoare.... Mulțumesc lui Dumnezeu pentru sănătate și pentru fiecare clipă pe care o trăiesc pe această frumoasă planetă. Ce îmi doresc pentru anul 2019? Sănătate, ca să mă pot bucura de oamenii dragi de lângă mine...Dacă ai sănătate, le poți face pe toate! 

Îmi doresc ca anul 2019 să fie un an mai bun pentru toată lumea, să ne iubim și să ne respectăm unii pe alții, să punem preț pe sufletul oamenilor, să îi iertăm și să ne iertăm pe noi înșine atunci când facem greșeli. Așa să ne ajute Dumnezeu! Cele mai frumoase gânduri de la mine pentru toți cei care mă iubesc sincer și necondiționat. LA MULȚI ANI, 2019! 

Niciun comentariu: