vineri, 2 octombrie 2015

SĂ O LUĂM DE LA CAPĂT.....


În această perioadă trec prin momente dificile...Am încredere că Dumnezeu o să aibă grijă de mine. Mă simt puțin abandonat, dat la o parte de parcă aș fi un gunoi. Există oameni cărora nu le pasă....Nu îi interesează ce lasă în urma lor, nu le pasă de suferința celor din jur. Dar nu contează, greșeala este a lor și pierderea este tot a lor. Viața oricum merge mai departe! Pentru unii oameni importanți, puternici și cu bani sunt un nimeni. Dar mie nu îmi pasă, pentru că ei nu mă cunosc, nu au avut ocazia să mă cunoască...M-au văzut doar de pe margine, periferie. Pentru unii, nu contează cine ești ca om și ce ai făcut pentru bunul mers al unei instituții....Nu mai contează nimic! Contează doar legea, o diplomă....Dar o diplomă nu demonstrează nimic...... Este doar o hârtie! Se pare că nouă ne plac hârtiile.....Cu cât sunt mai multe diplome cu atât este mai bine. Și da, de data aceasta, din păcate o hârtie a făcut diferența. Dar la ce folos o hârtie dacă nu ai vocație, dăruire, nu pui suflet în ceea ce faci? Aviz amatorilor!!! O hârtie nu valorează nimic! În ziua de astăzi, hârtiile sunt importante, nu omul...Și mi-am mai dat seama de ceva la finalul celor 15 ani de învățământ...Nimănui nu îi pasă de tine! Fiecare este doar pentru el. Acesta este cruntul adevăr! Mi-am dat seama că în ziua de astăzi, oamenii iubitori, care pun suflet în tot ceea ce fac, care se implică cu inima, care sunt conștiincioși nu au nicio valoare. În ziua de astăzi, valorile sunt altele...Cu cât ești mai șmecher, perfid, mincinos și ipocrit, cu atât ești mai bine văzut. Aparențele sunt mereu înșelătoare. În ciuda lucrurilor neplăcute prin care am trecut de-a lungul timpului, am iubit ceea ce am făcut. Prin urmare, nu regret nimic...Am cunoscut tot felul de oameni, însă doar pe câțiva îi voi purta în inima mea. În curând, va începe o nouă perioadă în viața mea....Indiferent cât de dificil o să fie, îmi propun să fiu un învingător...Și mai cred că D-zeu mi-a pregătit altceva mai bun și mai frumos....Îmi va pregăti noi experiențe de viață, noi provocări. Abia aștept! Cineva acolo sus mă iubește! Și știu asta, o simt....Mulțumesc Doamne că exiști, mulțumesc de asemenea fraților mei care îmi sunt alături, părinților care mă susțin și mă încurajează....Mulțumesc și altor oameni, care îmi sunt alături în această perioadă dificilă. Ei sunt acum lângă mine, nu altădată....Sunt puțini, dar valoroși...Sunt în inima mea și vor rămâne acolo pentru totdeauna. Vă iubesc!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie luat de la capat Cristi si stiu ca vei reusi:) Sunt convins ca nu ti-e usor, dar tot raul spre bine. Poate asta a fost imboldul de care aveai nevoie pt o noua resetare. Sa nu fi dezamagit. Nu te simti abandonat, Dumnezeu te are in grija lui pentru sufletul tau bun.
Andrei

Cristian spunea...

Bună Andrei,

Mulțumesc frumos pentru gândurile tale! Sper să fie bine...Voi pleca din țară curând!