vineri, 13 iunie 2014

GÂNDURI DESPRE PRIETENI


De curând am primit un mesaj frumos de la o prietenă apropiată sufletului meu... Este o fostă profesoară de la Facultatea de Muzică din Brașov...Este unul dintre puținii oameni care mi-au cunoscut sufletul.


Din păcate cunosc destui oameni care nu au avut timp, ori nu au avut capacitatea să înțeleagă ce sunt ca om. Și mai știu ca nu sunt un om diferit de ceilalți....Sunt un om simplu care nu cere nimic în schimb. Nu sunt perfect și nici nu îmi doresc să fiu. Doar dăruiesc din ființa mea cu bucurie și iubire. Eu cred că fiecare dintre noi ar trebui să fie așa. Cu siguranță această lume ar fi mai bună. Și acum visez la o lume în care oamenii sunt sinceri unii cu alții. Pare o prostie, dar eu chiar mai cred în oameni. Am încredere în ei și îmi doresc să îi iubesc sincer pentru ceea ce sunt și nu pentru ceea ce mi-ar da în schimb. 

Voi rămâne mereu un căutător de oameni pe care să îi iubesc sincer. Și da, să întâlnesc oameni care să nu se supere niciodată atunci când ÎI CERT DIN IUBIRE.....Mai bine să fiu un om care ceartă și este certat din iubire decât să fiu un om nepăsător și ipocrit.

Iată mesajul primit de la prietena mea astăzi: 
"Draga Cris,
Mi-ai scris odata cateva randuri atat de frumoase, care s-au nimerit chiar de ziua mea. Sa stii ca am listat mesajul si de cate ori mi se intampla sa fiu cu moralul mai jos, citesc acele randuri...Iti multumesc din suflet. Nu stii cat conteaza mana unui prieten, care te ridica de unde ai cazut...
Sa fii mereu ocrotit de Ingeri si sa fii iubit!
Cu drag,
Lili"

Iți mulțumesc din suflet că exiști și că mă iubești.

8 comentarii:

Cristiana spunea...

M-au impresionat în mod deosebit aceste cuvinte simple...
Toate cele bune și frumoase îți doresc, din toată inima !!!

Cristian spunea...

@ Cristiana
Mă bucur că ți-a plăcut ce ai citit. Este doar o frântură din ceea ce simt când vine vorba de prieteni.Sper să ai parte de prieteni în adevăratul sens al cuvântului astfel încât să nu te superi niciodată pe ei.Iartă-i dacă ți-au greșit pentru că nu știu ce fac.O zi minunată să ai Cristiana!:)

Cristiana spunea...

... Am dispărut din peisaj doar, căci m-au obosit doar câțiva ”viteji” !!! Dar nu m-am gândit niciodată că mi-ar fi greșit mie, fiecare este așa cum știe, așa cum poate... Și eu la fel... Acum am mai mult timp și mai fac vizite pe ici și colo !!! Așa că nu ”scăpați” prea ușor de mine !!! :)))
Toate cele bune și frumoase, Cris !!!

Cristiana spunea...

Blogul tău a rămas de la bun început pe pagina mea, dar nu a vrut niciodată să se actualizeze... Mai sunt și altele la fel, știi cumva de ce? mi-ar trebui un anume fel de link?...

Cristian spunea...

@Cristiana
Eeee...cum au îndrăznit ”vitejii” să te supere?:)Așa, așa...nici nu îmi doresc să scap de tine. O săptămână minunată în continuare Cristiana!:))

Cristian spunea...

@Cristiana
Nu știu de ce nu se actualizează.Dacă accesezi link-ul care trebuie nu are de ce să nu se actualizeze...Poate este de vină internetul, conexiunea la internet.

Nicos spunea...

Sinceritatea este după părerea mea o virtute pe care puţini oameni o manifestă, şi mai puţini înţeleg să o recunoască în ei înşişi şi în ceilalţi, şi îşi propun să o caute, încurajeze, cultive şi să o amplifice şi purifice conştient şi activ, în interior şi în afară. Eu îţi doresc să nu rămâi tot timpul doar un "căutător", ci să ajungi şi la faza de "găsitor", şi tot ce mai urmează după..

Cristian spunea...

@Nicos
Hello!:) Mulțumesc frumos pentru cuvintele tale.Gândind pozitiv voi ajunge și la stadiul de "găsitor". Apropo, tu ai găsit acei prieteni care să îți miște inima?