marți, 31 iulie 2012

DE LA ÎNGER PENTRU ÎNGER (Partea a II a)

Îngerul meu păzitor trezește-mi ființa și binecuvântează acțiunile mele. 
Am nevoie de ajutorul tău, fii alături de mine. 
Știu că ți-e greu și sunt cu tine în suflet și duh aceeași ființă.
Cu har să cântăm același cântec îmbătător al Adevărului!
DOAMNE DĂ-MI CURAJ SĂ SCHIMB CEEA CE POT, RĂBDARE SĂ ACCEPT CEEA CE NU POATE FI SCHIMBAT ȘI ÎNȚELEPCIUNE SĂ RECUNOSC DEOSEBIREA DINTRE ACESTEA
Mi-e dor de tine stea căzătoare,
Lumină preasfântă a fericirii
Ce cu razele tale ne îmblânzești
Fă-mi cuget plin de sărbătoare
Să preaslăvesc IUBIREA de oameni!
Sunt în rezonanță cu tine
Și iți cer
Să ai răbdare de a mă binecuvânta, acum și etern pe mine și pe îngerii mei. AMIN!
Dă-mi puterea fericirii și belșugul sentimentului
Răsădește în mine tot ce poți, să-mi poți schimba culorile aurei în desăvârșire sufletească. AMIN!
Plâng pentru că te-am găsit suflet drag, într-o lume plină de adâncuri și prăpăstii...
Trece-mă peste ele și fii cu mine, lumina mea divină. 

Atât de sublim acest mesaj adresat ființei mele.... Iată limbajul îngerilor.....:)

Niciun comentariu: